hos min kusin linn i sollefteå

hejhallå :) nu är jag i sollefteå hos linn, hon är i köket just nu och bakar kakor. tror jag. men hon är iallafall i köket ;)
det är en vanlig lägenhet fast hon delar den med 2 andra, så dom delar på köket och toaletten och sen har dom ett varsitt rum för sej själva. jag sitter i linns rum såklart, det är värsta fint! litet mysigt och behändigt rum.
bussresan gick bara bra, satt brevid nån hippie eller nåt som stank rök och vitlök. det ska vi inte snacka mer om. jag satt och lyssnade på min mp3, smsade lite, och kollade på klockan genom hela resan som var 2 timmar då. när jag kom fram så kom linn med cykeln så drog vi hem hit. vi har varit på affären också, fast vi ska ut snart igen och kolla på stan också tror jag.

nu ska jag kika runt lite mer på datan, hihi.


hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0