haha!

hejdärute,

hemma från matchen nu. gick med en hel del. hur det gick på matchen det vet vi inte, vet bara att det vart mål efter 23 sekunder, av timrå! sen gick vi runt och snackade med folk och stökade på. vi stökade på ända tills tredje period, då var det slutstökat tyckte en gubbe som jobbade där i gul jacka, och slängde ut oss :o han slängde ut oss!!! han ba kom när janine och viky höll på och flytta runt med ett bord för att anton s gjorde nåt, och skrek att vi skulle titta på hockey eller gå ut, då skulle vi väl titta på hockeyn då, men nä, då fick vi inte det så då slängde han ut oss! men jag tar ju såklart första lilla chansen till frihet och ba "hallå vi springer! jonna, kom vi springer!" så började jonna, janine och jag gå iväg en bit och han ba "TJEJER!" men det hörde inte jag, så dom stannade, och jag ba sprang iväg och då hör man DUNS DUNS efter mej så springer han och sliter tag i armen och ba "UT!" typ! så då satt vi där ute och frös i kanske 40 minuter tror ja :o eller ne, en halvtimme kanske. haha.. jag, janine, jonna, viky, anton, anton, jocke och leo tror jag att det var. men dom släppte in viky för att  claudia som var inne sa att hon inte hade gjort nåt, VADÅ liksom, det var ju hon som hade gjort nåt :o ;D haha.. ne men det var bara roligt att sitta därute och frysa. haha., kanske inte bara roligt men lite kul var det iallafall. tss..

timrå vann iallafall med 6-5 mot hv71 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0