glöm inte bort att jag är värdelös, v-ä-r-d-e-l-ö-s.

hejhej, igår var jag med johanna, därför jag inte kunde skriva igår.
vi fick sluta tidigare på skolan eftersom att dom inte har dragit igång med idrottshögstadiet än, slutade direkt efter lunch. vid 12 ungefär. det var nån ny maträtt som vi inte ätit där, typ currygryta. det var gott, jag tror att issa också tyckte det, för hon tog 3 portioner.
efter lunch så gick jag först hemåt med hanna och issa, men så kom janine och jonna springande och ville att vi skulle vänta, men det hann inte issa och hanna med. så jag stod där som en gentleman och väntade på dom och gick med dom sista biten. och kewin också. jag tänkte vara snällis och gå den längre vägen med dom, men så började det regna så jag slank in på den kortare vägen.. vid hästarna.
när jag kom hem så var det ingen hemma, och linus skulle inte sluta förens fyra sa han. fast mamma hade lagt ut nyckel iallafall, så gick jag in och typ bytte kofta tror jag jag gjorde. och sen gick jag och mötte johanna, så gick vi hem till henne. vi satt och snackade och gjorde väl inte så mycket mer, och sen kom mamma och pappa och hämtade mej så fick jag äta hamburgareeeee, men så ville jag vara med johanna mer, då kom vi på att jag kunde ju sova där! men det fick jag ju inte för mamma och pappa, men dom kom inte på nån bra anledning? dom vill bara ge mej ett nej tror jag? menmen. fick vara hos na till halv tolv typ, vi gick och köpte godis och skulle se på en film men så gjorde vi kullerbyttor på en madrass och låg och snackade och sånt istället. sen skulle vi vara med tobbe och benny också, men det kunde vi ju stryka för inte kom dom inte.
jag är fantasilös. igår, idag och kanske till och med imorgon. när ska jag få tillbaka fantasin då? åh också känns typ allt bara bajs just nu. men det är inget som är så, det är bara jag som är så himla patetisk. jag vet inte vad jag ska göra. jag kämpar väl på, tar dag för dag i väntan på bättre tider.

nu säger vi hejdå här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0