det där med jordens undergång..

jahaja, så nu ska vi gå och dö imorgon? för att jorden ska sugas in ett stort svart hål? och himlen också? okejokej, det lät ju spännande.

det där får man tro vad man vill om, men det här är min åsikt:

att det som händer det händer, och det som händer är menat att hända, för det finns plan för varje liv, det finns liksom nån som vet exakt vad du kommer att säga och göra, många många år innan du ens vet det. innan du gör det. så det är ingen idé att vara rädd, för vi är i trygga händer. men det är väl lika bra att alla tror att vi ska dö imorgon, då kanske man ångrar allt dåligt man har gjort? att man liksom börjar tänka "varför gjorde jag så.." och säger förlåt eller nåt. så kan det ju också vara.

jag tror inte vetenskapen, forskning och sånt där. visst om dom har rätt nån gång och sådär, men det är inget som jag egentligen lyssnar till. men alla är vi olika. tro på vad ni vill. men det är bara så knäppt, för om klockan passerar 13.30 då, då när vi ska sugas in i ett svart hål, vad ska ni göra då? kommer ni kunna slappna av och tänka "åh, det hände inget, nu fortsätter livet", eller kommer ni aldrig kunna slappna av igen då? liksom "åh vi kanske dör om 10 minuter istället... nähe, men 20 då! inte.. men imorgon kanske". ska det vara så då?



äsch, strunt samma, inget att skriva om. nu är det bara spännande att få veta om vi ska dö imorgon, för mej är det bara nervöst. åh, jag tycker att det här är spännande ja! skriver med ett litet leende på läpparna. jag är inte rädd för döden, nejnej, jag bara hoppas att jag har en plats i himlen isåfall. komma till himlen. det är mycket bättre än jorden. då är det hakuna matata varje dag (y)


hejdå älsklingar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0