asdfgl jlsöoafj aoöad

hejhallå, lever alla? ingen som har sugits in i ett stort svart hål? inte? nämen så bra då!
haha även issa, hon ba till mej idag efter jordens "undergång" : "Linda får jag låna din mobil?"  "visst" sa jag, haha, och när jag fick tillbaka den hade hon skrivit ett sms och skickat till ett antal personer och skrivit typ "hej.. jag hade otur och råkade sugas ner i det svarta hålet.." och nåt sånt där, haha skön tjej alltså! men åh, det var ju en del som verkligen trodde på det och var oroliga! så för dom var nog inte det sms:et så komiskt..

idag har jag varit med jonna, och sen så var vi med fille, kewin, bubbas och nikke. vi gjorde inte så mycket, kollade på film och så typ. sen har jag också ätit godis typ genom hela dagen, så nu ska jag inte äta nå godis imorgon. fast det kommer jag nog göra, kan inte säga nej om nån står framför mej med en chokladbit och ba "vill du ha?", börjar ju typ dreggla då.. huhu.


vi höres nåt, det börjar ju dra ihop sej till läggdags. eftersom att jag nästan försov mej imorse för jag var så trött så ska jag komma i säng i tid ikv.


hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0