vi har fått en pingisbord!

som jag tycker om att spela på! har gjort det kanske en gång hittills, haha. imorse. det var ganska kul, mest i början, då vann jag över i lukas :D två gånger i rad! sen vann han över mej en gång.. då sa jag att jag inte ville spela nå mer.. hehe, jag är en ganska dålig förlorare. speciellt när det gäller mot den lilla pruppen :)

annars så har jag varis med min kära familj uppe i ljustorp för att gratta kusin tobias som fyller 16 år, fast han fyller imorgon. hm. just nu håller jag på att klura ut vad jag ska heta på lunar, palla heta tinkerbelll liksom. haha, det betyder ju typ tingeling. hihi, jag tycker väldigt mycket om tingeling.. men jag vill inte heta det längre.

och HAHA! vet ni vad jag läser för bok nu då? haha, min dagbok från -06. jag var en sån fjant! haha, jag ska skriva nåt därifrån nån dag. men inte nu, nu står lukas bakom mej och stör mina tankar. hmm...

nu ska lukas ha datorn, tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0