skitsamma, vadå skitsamma?

hejhej, idag skulle det vara halvdag på skolan. trodde inte att halvdag menas med att sluta 12.45 men visst. började på den nya fantasyberättelsen idag också, det går bra med den. efter skolan gick jag och issa och badade på badhuset, det var kul, fast vi vart väl lite less ganska snabbt. sen gick vi till lidl och väntade på mamma i 40 minuter. sen kom hon, då skjutsade hon hem issa, och sen mej. jag värmde på makaroner och åt, sen kom mamma och resten hem men då stack jag till issa. vi satt inne hos henne ett tag, sen gick vi ut. då träffade vi fille, nikke, bubbas, anton och fredde och var lite med dom. sen kom jonna och janine, men jag var tvungen att gå hem då för vi skulle starta en film här hemma klockan halv åtta. nu är klockan kvart i åtta och mamma bakar bullar och jag måste tömma diskmaskinen och gå ut med hunden. det lär inte bli film än på ett tag, för ludvig har knappt lagt sej, och det skulle han göra innan. filmen heter jumper, det ända jag vet är att den är med rachel bilson och att den är sci fi tror jag. sci fi är inte bra tycker jag, men ändå.

det är ganska så väldigt dålig stämning i huset just nu, därför det inte blir ett så pepp-inlägg eller vad man ska säga..


det är väl vad jag har gjort idag. en del av det iallafall. hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0