nu har jag tagit bort mitt lösen på bdb.

bara för att jag inte hade nå riktigt bra svar på varför jag skulle ha ett, haha. det var  väl typ för att jag inte ville att aa.. nån som jag inte ville skulle kolla på den skulle kolla på den. tror ändå inte att jag lyckades med att fixa ett lösen för jag är väl inte så duktig på sånt.
idag fyller bror linus år! 16 år, sweet sixteen liksom. grattis till honom. jag och lukas köpte ett biokort till honom tillsammans, vi delade på pengarna. 150 spänn att kolla film och äta godis för. fast han äter ju oftast popcorn och dricker cola på bion, men ändå. hittar ingen bild på han på den här datorn, så kan inte lägga in nån så att ni kan säga grattis till han om ni ser han.. nån gång.

så idag ska dagen gå ut på att gratta han, det kommer gäster lite senare. typ vid fyra tiden, då ska vi äta. sen så kommer det mer vid 18 tror jag väl, men då blir det kakor. jag ska inte äta nå kakor, tycker att jag har fått nog med go'saker den här veckan. ni skulle bara veta vad jag tjockat i mej. så idag ska väl ta det lite lugnt, haha.
imorgon är det mammas födelsedag. då grattar vi henne, fast jag tror inte att det kommer så många gäster då. dom firar nog henne idag också.


hejsvej


Kommentarer
Postat av: limpa

grattis till han själv har jag 6 månader kvar :(

2008-10-11 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0