min dag

shululu, jag hinner inte skriva nånting precis, ska åka när som helst. det här är det jag ska göra idag;

- nu ska jag åka till söråker och ge en present till någon som heter maja, jag hade visst fått en ny kusin! det är ju bra att man får reda på att man fått utökning i släkten, hon har ju funnits på jorden i 2 veckor och ingen har sagt nåt till mej..
- sen ska familjen på hockeyn, den börjar väl typ tre-fyra, men då ska jag hem.
- ringa issa och be henne komma och fixa sej till polar med mej.
- också måste jag väl äta nån gång också, det tar vi här.
- åka till polar!
- vara på polar.
- åka hem, eller kanske sova hos issa.


nu ropar mamma, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0