ljushuvud



godnatt, inte godafton. för det är natt. jag är så himla trött så jag fattar inte varför jag inte går och lägger mej, det är väl de att då måste jag tvätta av sminket.. och borsta tänderna.. och tvätta händerna.. och det är ju bara såå jobbigt. fast samtidigt är det bara såå skönt att få det gjort. lika bra att gå och fixa det snart. min kväll har jag spenderat med karro, kewin och isaak. vi var hemma hos isaak och spela guitarr hero och titta på tv och lite sånt där. fast isaak spelade mest cs. cs är så svårt, jag fattar inte hur man kan spela det som.
sen gick alla hem fast karro gick ju inte hem, hon bor ju en bra bit härifrån. eller nä det är ju nära, men inte så nära så man orkar gå hem dit när det är så mörkt och kallt ute. så hon gick hem till mej så skjutsade min pappa hem henne sen.
imorgon ska jag på birsta med mathilda, vi ska äta där men jag ska inte köpa nåt. måste spara lite pengar. dessutom så är det ju snart jul ju, måste ha råd att köpa julklappar. så nästa månadspeng får jag nog spara hälften av. ska börja klura lite på vad man kan köpa för klappar. svårast är nog till mormor och morfar och farmor och farfar, fast det är bara jag av barna som fixar nåt till dom.. men jag tycker att det känns så konstigt att få och inte ge! som på mammas födelsedag, varken linus eller lukas hade fixat nåt till henne, men det hade ju jag, för jag får ju av henne på min födelsedag. så det är väl klart att hon ska få tillbaka ju. och julen är ju så härlig, hoppas bara att vi får en vit jul. hoppas bara att jag får en snowboard..


nu ska jag sova, nattinatti

Kommentarer
Postat av: limpa

trött? var uppe till halv 4 igår blir lan senare idag tisdag - torsdag ! win win säger jag bara

2008-10-28 @ 02:36:41
Postat av: Joanna<3

fin linda loveyou<3

2008-10-28 @ 09:46:19
Postat av: issa

du ska köpa presenter till mig med! :O

2008-10-28 @ 10:49:44
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0