jag vill inte tro de men samtidigt så vet ja att det är så de är.

hejsan hoppsan,
nu har jag tråk. jag går ut snart tror ja, bara mamma kommer hem igen, för jag är barnvakt till ludvig just nu.
idag har allt varit lite till och från. eller nä, det har inte varit nån bra dag helt enkelt. eller jo, vissa saker har varit bra, men på stora hela så har jag inte kännt mej på topp precis. inte ens nära. men det blir bättre, det blir det. jag tror väl att jag har sovit dåligt. fast jag vet att det inte är det men äsch, åh.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Joanna<33333333

det kommer att bli bra jag hjälper dig så att allt blir bra igen linda min bästavänn <3 finns här för dig:)

2008-10-20 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0