jag kommer aldrig klara av att se dej med nån annan

hm, jag funderar på om jag ska göra om min design lite till vintern kanske? jag menar, jag har ju liksom gräs. ska det verkligen vara så under vintern? fast å andra sidan så kanske det är skönt att komma hit och känna att det är sommar. sommar sommar sommar.. härligt.
jag håller på att leta efter bräder, jag måste ju ha nåt att åka på till vintern. och skidorna dom kan dra, jag ska inte åka skidor på hela vintern! (säger jag nu).. haha jag är verkligen as feg på brädan och häromkvällen låg jag och skakade och tänkte på att åka lift med den.. hua, det går ju verkligen inte bra. då står jag på helspänn och tar ett andetag var 30 sekund typ, alltså det är ju as läskigt! och sen i branten.. och det är ju så hemskt när man ramlar sådär framåt och ba BONK! så känns det och gör värsta ont i magen och i hjärtat och i lungorna. lungorna är det det gör ont i, aj! åh, när man tappar andan.. och så får man så ont i baken om man ramlar och sätter sej på den också, då gör det också ont. men iallafall så ska jag inte fega ur nu, för jag har ställt in mej på att åka snowboard hela vintern ända sen i somras. så nu ska jag göra det också.

idag var jag på birsta och köpte presenterna till mamma och bror, så nu behöver jag inte oroa mej för det nå mer. issa följde med mej också, vi var i parkeringshuset och hon skjutsade mej upp och ner i en kundvagn, haha. det var inga bilar där så det var ingen fara. sen gjorde vi väl lite mer saker med den där kundvagnen också, men det ska vi inte skriva här i bloggen. den följde iallafall med issa in på toan.. hm, nu har vi redan gått för långt.

byte av samtalsämne. jag skrev en ny fantasyberättelse på svenskan idag, för jag skulle aldrig bli klar med den andra ändå så. nu börjar jag från början. jag fick idén från nåt som jag skrev i min dagbok -06 ;) alltså jag får en känsla av att jag pratar ganska mycket om den?! jag tycker visst att jag var en väldigt intressant person då. mm, lite iallafall. nä, ärligt talat så var jag lite av en tönt. iallafall i början av året, men sen tuffade jag faktiskt till mej. också var det så mycket jag hade glömt som kom fram nu, vissa saker var väl bättre att veta än andra. nä, men det var ju bra att jag läste igenom den. jag kanske ska gå in på -07 sen? yey! haha. nä men nu kommer ni bli så nyfikna på vad det står i dom där så det är ingen idé att prata mer om det.. eller åh, jo! alltså det är så tråkigt när jag bara skrev typ "idag så var jag med hanna, vi badade och solade. sen åt vi korv och mackaroner, det var gott", och sånt. (det där var bara ett exempel, jag tycker visst att det är skit intressant att läsa om vad jag åt då och sånt där), det är liksom roligare när det kommer till vilka jag var kär i och så! haha, fast det är ju klart att det är så. fast aa, nu i slutet så står det mest om en kille, och det är lite långtråkigt att läsa typ samma sak om och om igen. hur underbar hans röst var, vilka fina ögon han har, och vad stark han är, och va gott han luktar och blablabla. äh, skit samma.

nu ska jag väl kvällsfika, iallafall stänga av datorn. för det gör jag klockan 21 från och med idag!


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0