i'm sorry i can't be perfect

heyyyy, nu har jag varit ute med issa. egentligen skulle jag inte fått vara med nån på hela kvällen för att jag inte orkade köra singstar med mamma.. då tyckte hon väl att jag inte borde få orka nånting och ville få mej att lida genom att sitta inne. fast jag gick ut med issa ändårå. vi gick väl och snicksnackade om lite allting, issa min issa :) jag diggar henne.
hihi. kom in nångång runt halv nio, åt nån macka och nu sitter jag här. måste nog snart gå och lägga mej, jag är trött nu. och om jag är uppe för länge när jag är trött så blir jag ju pigg :P och då kan jag inte somna. så lika bra att passa på att gå och lägga sej när jag väl är trött.
nu blir det sista skolveckan innan lovet, härligt. fast ändå inte, jag gillar att vara på skolan. jag trivs där. aao. vad jag ska göra i veckan vet jag inte, förutom att det är polar på lördag! och att mina gratis sms tar slut på söndag :( det längtar jag inte till.

bästa låten just nu är lätt simple plan - perfect. älskar den så himla mycket.


hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0