i'm a superstar

huhuhuhuhuhuhu. nu ska jag ta mej ett tuggummi, byta kofta, borsta håret, ta på mej jacka, ta på mej skor, och sen gå ut alldeles ensam till isabelle. hon tänker inte möta mej för att det är kallt. för att det är kallt! va ere för klenis till kompis jag har va, själv så är man tapper som en svart riddare och pallrar sej ut i kylan, allt för att få träffa sin prinsessa! hualigen, det är ju så hon måste skämmas nu alltså.
haha ne, hon behöver inte skämmas. hon plattar ju håret! hon måste ju få göra det, bli platt i håret med massa värmespolar i plattången som hon bara bränner sej med när jag ska ut i det kalla vädret som biter i kinderna.. burrrr... nu har jag fått värsta slalombacken framför ögonen när jag tänker på hur kallt det kanske är ute. äre verkligen så kallt? äsch, det kanske det inte är.

nu ska jag till min isabelle, tjollahopp :D

Kommentarer
Postat av: issa

hahahaahhahah ett inlägg bara skrivet om mig :)<333 ÖVERLYCKLIG

2008-10-28 @ 19:07:21
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0