tomorrow

jag är alltid vaken längre än vad jag egentligen borde, lika bra att jag hoppar i säng nu. eller lägger mej i sängen, måste klara av imogon också ;>
då ska vi ha nån tjejmässa på bergefors parken, vet inte riktigt vad det är, man kan typ ta kondom körkort, också haha, stod det såhär på nåt papper vi fick om det "Mutt-  & Tuttverkstad, gör din egen "Muff". Låt fantasin flöda!" , hahaha, typ dog :o haha, så himla fult..
sen efter det, som slutar vid två-tre tiden, så blir det väl att åka hem, också kanske linn ska komma förbi en stund :) och teater som vanligt på kvällen. datastopp blir det imorgon också, därför jag skriver vad jag ska göra för kommer inte sitta imorgon.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0