öisadjaslkfjölasdfk

hejdärute,
vilken julskyltning. det blev inte ens nå häst och vagn, men det gör inget. jag tog hand om tanja istället :) var med issa också, fast hon åkte hem. sen senare på kvällen så for hon förbi med sin sk. epakille ;) haha, det ordet har jag fått från johanna. som jag också var med då på kvällen, och sen kom linnea också. så då gick vi runt lite i det döda timrå. jag hade mina skor som det var hål i, så det var ju inte så lyckat. vid sju tiden gick jag in till pingstkyrkan och värmde mej där och var där i nån timme tills vi åkte hem.
imorgon ska jag vara med issa :) det var faktiskt ett tag sen vi var med varandra, eller alltså vi träffas ju i skolan, men hemma sådär. så jag längtar väldigt mycket tills imorgon :)

nu ska jag sova,
godnatt

Kommentarer
Postat av: issa

hahha epa-kille :P

2008-12-01 @ 18:44:19
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0