hemma igen

hos mormor och morfar var kusinerna också, så typ åt vi där. det finns inte så mycket att göra där, eller jo det finns det väl, men inte när man är så trött. jag var skit trött, fast jag tror att nån va tröttare,



linn t.ex, haha :) sen vid typ 18 så for vi till farmor och farfar och fikade, åt glass och hur många kakor som helst.. gissa vem som har ont i magen nu då. kom nyss hem, och ikväll blir det och va med kewin :)
och nej just ja, också är det skola imorgon. åh jag orkar seriöst inte :o vill ha lov igen.

äsch,
hejdå

Kommentarer
Postat av: Linn din kusin här ;D

Hahaha men du! De är sofforna där som gör de!, jag va inte trött när jag la mej där först :P De bara blev!

2008-11-10 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0