farsdag

hejsanhoppsan, idag är det farsdag. jag har faktiskt ritat och klistrat ihop ett kort till min pappa, det gjorde jag på bilden på skolan. vi firade farsdag genom att fika på sängen och snart ska vi åka till mormor och morfar och äta middag där.
igår var jag med kewin, hade inte träffat han på hela veckan för han varit sjuk, saknat han hur mycket som helst! först var vi ute, vi satt i lekparken, men så va det nå störande ungar där så vi gick hem till mej. sen gick han hem typ vid ett, haha vi somna. eller nä, han somna :) sen så gick jag och la mej vid typ halv tre-tre.. satt och väntade på att pappa skulle bli klar med datan, men det vart han aldrig, så jag gick och la mej till slut.
haha, också igår när jag var med kewin, då fick jag linda-känslan, det blir sådär så att det bubblar i magen så det kittlas, också måste jag göra nånting för att få bort, det är värsta tvångskänslan :o så jag ba började prata jätte mycket och jätte fort om typ.. öh, allt. allt jag kom på, aa och vet ni vad han gjorde då? spelade in! i typ 8 minuter! haha ;D men jag fick inte höra på den igår, ska få höra den en annan gång. det ser jag fram emot..
då kom jag på, att jag har värsta tvångstankar och sånt. som att jag känner att det måste vara ett visst avstånd mellan saker, så jag måste flytta dom flera gånger. och när jag ska sova får jag jättejobbiga tankar, typ att jag har skidor på mej, också snor sej ena benet flera varv, och sen när jag släpper efter så kommer det inte förbi det andra benet för det är liksom ivägen! ibland går det benet av, och ibland slår skidan bara emot. och då är det värsta irriterande känslan i benet! det är as jobbigt :o och som den där känslan, att jag måste göra nånting ända tills det känns rätt. igår pratade jag ändå tills det kändes bra. ibland måste jag skratta, aa och kewin sa att jag måste peppra i håret, men det tror jag ju knappast, men nu kommer jag väl få sån tanke också haha ;p nä men det borde ju gå bort med tiden. hoppas ja :o

nu är duschen ledig,
pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Kewin

Jag somnade inte:O det va ju du som somnade efter du prata hela tiden hahhahahhaha:D

2008-11-09 @ 19:05:51
URL: http://kewindamans.blogg.se/
Postat av: Kewin

2008-11-09 @ 19:06:03
URL: http://kewindamans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0