du är så, yeah yeah, wow wow

haha, ja jag skriver senare. va bra jag är på uppdatera..

idag vare väl först skola och så, det kändes lite segt efter lovet. speciellt när man inte somnar förens tolv-halv ett och sen är vaken mellan fyra och fem, mysigt värre. också hade jag ställt väckarn på sex men den slog jag av för aldrig att jag skulle orka duscha.
gick hem från skolan, också va det nå fel idag på telefonerna :o ingen med telia eller halebop kunde skicka sms mellan 12-16 typ, vadå hemskt. sen idag så har ja bara pratat telefon med kewin lite, bastat, duschat, teven och sådär. skön dag faktiskt, liksom att inte ha nåt planerat. känns som att jag har för lite sånna dagar när ja bara är hemma och gör ingenting..

nu har jag missat fem minuter av family guy bara för de här.
hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0