du är det bästa som hänt mej.

hm, nu tror jag att jag ska sova. försöka iallafall.
hela dagen och hela kvällen har jag bara suttit och lyssnat på musik. på melissa horn. hon är bra. hon har fina texter. också skulle jag spela the sims. men det var inge kul, jag gjorde en familj men så fattade jag inte varför så jag stängde av också tog jag en macka och fortsatte att sitta och lyssna på musik.
karro hade pratat med hanapee och frågat hur hon kunde skriva så bra på sin blogg, det gällde att bara öppna sej och skriva och inte tänka på vem som läser. ja det var ju lätt, skulle jag aldrig göra så det blir inge bra och vettigt skrivet bra här på ett tag.

äsch, ha det bra. nu ska jag gå ut med hunden.
hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0