barnisvaktis

shuuuuuuue, imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande skit ont i magen sen kakorna och glassen, faktiskt mer ont än igår kväll :o så ont så att jag knappt kunde äta frukost.. det var jättejobbigt att ha ont i magen, men lunch kunde jag äta. att jag kunde, då var jag hungrig som en, öh, elefant tror jag. närå, så mycket åt jag inte. hungrig som en kanin kanske, för jag hade ont i magen ändå. men det vart väl typ bättre efter ett tag. dagen gick på som vanligt, förutom att jag fick värsta hetsen på anton byström.. kanske för att han kom och gav mej en örfil nästan helt utan anledning.. bara för att jag råkade skratta, inte ens åt han, så ba slog han mej :o taskigt tyckte jag, då vart jag skit sur och skulle slå tillbaka. jag gjorde det, det tyckte han var jättekul och fortsatte att typ slå mej. kul. inte. sen kom benny och han är så glad så man blir typ alltid på bra humör då, haha :) fast sen var jag väl lite små sur på anton resten av dagen ändå. sen så följde jag med kewin hem efter skolan, mys :)) var där till typ 18 nånting, då gick jag hem och åt. och nu är jag barnvakt till lillebror ludvig, måste nog ta och natta han snart, för jag ska både koka välling och läsa bok för han. på 45 minuter ska han ha somnat! skulle inte tro de va.. han blir jätte busig när det är läggdags, då vill han alltid leka och springa runt och så, och det kan ju inte jag motstå så då blir det så att båda fjantar sej så han inte kan sova. hm, men idag ska det inte bli så. nu ska jag vara som mamma och pappa och säga ifrån på skarpen, fast jag tror inte att dom kan det heller, för han är så gullig :') hihi. han börjar i skolan nästa år :O det kan man verkligen inte tro, den lillknarten i skolan! haha, noway. gulligt.

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0