ssppaannsskkaa

hejhej, nu har jag idrottshögstadiet, eller elevens val. för mej är det inget alls. alltså jag har inte idrott, och jag skulle aldrig välja det här själv. det är meningen att jag ska sitta och plugga spanska.. men eftersom att jag är så lat så pallar jag ändå inte göra något annat. nån sport alltså. eller jag vill ha tennis, men vill ju inte åka dit själv heller.. och det är ingen som verkar vilja ha det. KAN INGEN HA TENNIS MED MEJ?! haha.. och sen på onsdagar har jag till min ära blivit tilldelad matte. men det ska jag också byta bort. men jag kan ju inte koncentrera mej på lektionerna, och så hemskt mycket efter ligger jag väl inte egentligen. tror jag.. eller äh, palla bry.

dagen har väl gått på, är bara så himla trött. jag har varit så hela veckan, varje dag har varit så seg. och haha, igår när jag och tanja var ute så kom det en tant/äldre och jag ba gick ner på knä och skällde och låtsades vara en hund och hon ba "såja såja, inte skälla. såja" haha.:! ;D fast hon brydde sej knappt typ, hon kunde väl iallafall ha hälsat på lilla fina hunden pricken :( mitt namn var faktiskt pricken. också var vi med johanna b också ju :)

men nu måste jag jobba. hasta luego..

Kommentarer
Postat av: limpa

woho du stavade rätt!

spanska verkar tråkigt ;O

2008-05-10 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0