SIMPLE PLAN - GROW UP

åh alltså jag kan ba inte sluta älska den låten!!!!!!! :O :D

nyss varit på en prommis för att kolla om det var nån ute, men det var inte så många så jag trallade runt för mej själv i lite mer än en timme tror ja. det var härligt :)) hade inte ens hunden med mej, så jag var såå fri ;> haha. jag gick typ runt vävland edsgården och ner mot timrå och sen gick till nåt kvarter eller nåt som jag aldrig sett, det var ett riktigt rysligt äventyr. närå. haha, men det var najs.
också när jag gick ner mot timrå, när man är sisådär mittimellan lidl och hästarna och inte vet vad man ska säga vart man är .<, så var det några små killar i typ.. 5-6 års åldern som cyklade, nån var så plutt så den hade nyss tagit bort stödhjulen. dom var kanske 4 st, alltså 4 st 5 åringar. och så kom jag då, och då cyklade dom in på gården och en ba "Visst var vi värsta ganster när vi cyklade!", haha, jag trodde han sa till mej men icke. haha sötungar ;D så sa han så värsta högt och stolt kanske 3-4 ggr x) "visst var vi värsta gaaaangster när vi cyklade, eller hur hörni!" typ. och dom ba skämdes över stackarn :) haha. sen träffade jag inte så många mer, typ en av lukas klasskamrater, moa heter hon. gick och snackade lite med henne, hon är rätt sjysst sådär typ. och sen såg jag elin backlin komma på en pluttig liten cykel med stödhjul, haha! men det var inte hennes, faktiskt, det var hennes lillebrors. adams. hon och hennes syster skulle gå till någon och ge dom äppelpaj. såg så himla gott ut!
sen träffade jag sanna och några, men sen så var det inte så många mer. eller det var ju några som spelade basket eller fotboll eller nåt på mariedal, men gick inte dit. då gick jag på äventyr i det där kvarteret istället.
och när jag var där ute så kom jag på att jag skulle vilja kunna flyga. eller det har jag ju alltid velat kunna, men att kunna göra mej osynlig också. liksom komma fram och speja på alla. åh vad fränt! det skulle jag vilja. tre önskningar av anden tack? :) haha.



hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0