SIMPLE PLAN! <333

och en blogg är ju till för att man ska få uttrycka sina tankar och sådär, och jag måste bara få säga att Simple Plan är världens bästa band. Alltså, deras texter går rakt in i hjärtat och dom sjunger liksom om allas problem. Man känner sej liksom förstådd när man lyssnar på dom, så tycker jag iallafall. Dom tre bästa låtarna med dom är nog I'm just a kid, Grow Up och Welcome to my life. Eller jag vet inte om den sista är det, men dom två första iallafall. Jag älskar dom! Alltså, åh vad dom är bra. Jag sitter uppe på nätterna bara för att få sitta vid youtube och lyssna på dom. <33333333333 också kommer mamma ba, "gå och lägg dej nu!" man ba "men snälla, bara EN låt till?". Också får jag det.

Dom ska snart släppa en ny platta, och den ska jag köpa. Jag har ju faktiskt ingen platta alls med dom.

men.. idag har jag badat, det är väl en av de roligaste sakerna man kan göra? :D men nu ska jag kolla på alla rumpor i linnea zabolis galleri på lunar, haha.

puss :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh, simple plan = kärlek. lyssnade sönder deras låtar för ett tag sen, men nu måste jag börja om igen! :)

2008-03-26 @ 20:21:59
URL: http://lisa94.blogg.se
Postat av: linus

lyssnade jätte mycket på dom förut mest på denna låt:

http://www.youtube.com/watch?v=Y2lhkCQkhu8&feature=related

fast det var ju 100 åt sedan men den är fortfarande bra!

2008-03-26 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0