hejhopp

hejhej, idag har jag varit på birsta med linn. har varit med henne värsta mycket på sistone (;  jag köpte en tunika som jag ska ha på polar, och ett halsband. det var värsta fränt, typ med bandspelare och nåt på. six vetu! sen for vi hit, och ikväll ska jag åka och sova hos susanna. längesen jag var där, blir säkert roligt! haha, säg nån gång som vi inte har haft roligt.. :)

och det är så kul, för linus sitter och gör som i basshunter. "vi sitter här i ventrilo" låten, han pratar i VENTRILO :D det ser värsta löjligt ut, som att han sitter och pratar med sej själv ;D haha , fränt ju, vill jag också göra. liksom, det är billligare än telefon ju!

och nu har inte jag nå pengar på mobilen =/ så nu får ni inge svar på sms:en längre (;

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0