harry butter

i wanna be the hat you put on your head :) *


hejhej, jag sov hos susanna inatt. vi typ såg på film, kollade på tönt parodier av harry potter och sagan om ringen typ :D haha, kolla på den här;





HAHAHA , garvar varje gång jag ser den! :D haha (y)

iallfall, så är det ju hockey ikväll, timrå-hv71, semi final! tror faktiskt att jag ska gå. marcus ska dit, så jag måste ju dit och hälsa på han iaf :) fast jag får se, tänkte fråga karro, men hon svarar varken hem eller på mobilen. åh, det är så jobbigt när du inte har mobilen på karro! du borde faktiskt ha den på lite oftare va (;

imorse såg jag på "sabrina - tonårshäxan" kanske 5 minuter, hennes hjärna och hjärta kom inte överens längre. dom hade liksom ingen kontakt, eller vad man ska säga. då kom jag på, att det är ju så det blir ibland. oftast när det har hänt nåt dåligt, att man kanske har gjort nåt dåligt, så har man kanske inte tänkt med hjärtat. eller när det gäller typ kärlek, hjärnan säger en sak och hjärtat en annan..


nu kommer jag inte på nåt att skriva. eller jo, men alltså. det vill jag inte skriva, personligt ;)

ha , hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0