asdfghjk

hejsan hooppsaaaan:D just nu sitter jag och lyssnar på all dålig musik jag har på min mobil, och vetni? jag kan varken ringa eller sms:a från min mobil, och det beror inte på att jag har lite pengar. och inte heller kan jag ta emot sms eller samtal, för att jag skulle byta kontantkort till halebop (efter en hel del tjat från fröken bergman) och när jag får kortet och typ dert har gått 10 dagar och jag sätter i det, då står det "SÄTT I RÄTT SIMKORT". Bajs hövve :) då sätter jag i telia kortet igen, och då står det "SIM INAKTIVERAT" snacka om damp man får dårå :D och nu har det gått kanske 13 dar :O åhnej. börja funka nu snart va!

och vetni vad jag fick göra idag på boxningen?! jojominsann, jag fick SLÅSS! eller liksom testa på, mot en lärare. det var lite knäppt, liksom att slå nån som inte ens har gjort nåt mot mej! :O men jag försökte, det var svårt att inte skratta. det är ju lite löjligt att slå nån sådär utan anledning :P haha.men jag slog han, och han tyckte att jag hade bra teknik, eller nåt sånt. men så hårt tyckte han nog inte att jag slog. MEN DET ÄR JU BRA PÅ SITT SÄTT DET OCKSÅ! haha :)


nu tjaffsar jag med issa, hon har ju tusen grimars bilder på mej, men sen hade hon laggt in en när jag såg ut som en hamster SOM JAG HATAR :D och det är hon medveten om , den lilla bråkisen, så då hämnas jag och lägger ut en jättesöt bild när hon skrattar, och då blir hon sur på mej =) hihihi, jag ska nog ta bort dom nu. om hon tar bort hamstern dårå :) haha ,



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0