det enda du har gjort är att slita mej isär..

hejallihopa, jag har kommit på en sak. jag ska ta bort min bdb. bilddagboken-konto, alltså. det är ändå bara onödigt. och tråkigt. och jobbigt. eller det är det väl inte men.. äh, jag kan satsa allt på bloggen istället och lägga upp bilder här. varför både där OCH här ibland? jag hinner ändå inte och har inte tid med båda. och orka kolla igenom typ 50 st vänner som laddat upp bilder. haha. nä så.. jag ska ta bort den. hihi, känner mej typ jättestolt.
sov hos karro inatt jag :D och hos tanja natten innan. och idag klippte karro luggen på mej :) så nu har jag raklugg mitt över pannan typ.

åh jag vet inte vad jag ska göra. jag tror inte jag ska göra nåt, typ ta det lugnt. slå på en film. lånade 2 st av karro, herbie och mean girls. haha båda med lindsay lohan;D jag tycker att hon är bra. alla filmer som hon är med i är bra. iallafall dom från disney, det är ju typ romantiska komedier hela bunten. fast så har hon gjort nå actionfilmer eller nåt också, fast dom finns inte här i sverige. så dom har jag ju knappt sett men dom lär ju inte vara lika bra tror ja. hah;D

och VETNI EN SAK?!?!?!?!? att jag, jag längtar tills jag ska till spanien:o ooaaahh, fatta att jag inte fasar för det. jag vill dit! jag vill att det ska vara nu! jag ska skriva en packlista sen också. och en lista med saker som jag ska göra innan jag ska till spanien. åh vad skönt det ska bli att få komma bort ett tag, liksom till ett helt annat land.. i 12 dagar också! shit asså egentligen. men fett skönt, och tänk vad brun jag (förhoppningsvist) kommer att bli.. härligt! hihi. nu ska jag ta bort mitt konto på bdb.. ska ba kolla hur man gör. eller nä, jag ska ta bort den snart. inte än, snart.. typ om nå dar. haha, ångest jag kommer få då säkert.


OCH SKA JAG BERÄTTA EN SAK? karro! karro! karro, ja, karro! hon ska vara borta :'oo hon ska åka på söndag, den 29, och inte komma hem förens den 5 juli..! åh. hon ska på läger, roligt för henne. bara för att jag vet att du är ända nere i stockholm och längre ut kommer jag sakna henne jättemycket, om hon bara varit hemma hade det gått för sej kanske men... men.. också kommer hon fylla år därute! den 3dje. då ska jag ringa och gratta henne, såklart. bara inte ledarna tar mobiltelefonen av dom, som dom på tottas konfa har gjort med henne. dom har tagit mobilen hahah.. jobbigt läge. och hon blir utan den i typ 3 veckor tottis. och själv har jag min trogen vid min sida, oftast iallafall. kan hända att jag glömmer den men.. och på tal om mobiler så är issas nya grymmmmmmmmmmmmmmmmm. hon har en grymmmmmmmmmmmmm kamera på den, 3.2 megapixlar eller vad det heter också tål den sand och vatten stänk ;) det var issa inte sen med att påpeka, haha. och vart är issa ikväll??? ringde hem till na men pappa hennes sa ju att hon var ute. då satt jag mej här och kom på att jag skulle se en film. ajustja, det skulle jag ju. får väl ta och göra det sen, eller snart.


men nu har jag inte tid å blogga längre, adjöken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0