goooooood day

äh det vart inge karro, eller jag åkte dit, men sen åkte jag hem igen vid elva. jag hade faktiskti nte bestämt mej för om jag skulle sova där eller inte, och så vart det inte så. så nu sitter jag hemma.=)
jag ska gå och sova snart, men kan berätta lite snabbt om vad jag gjort. igår så tältade jag och tanja på min gård, vi drog in mitt täcke och alla mina kuddar in i tältet, också var det dessutom redan 3 sovsäckar där så vi hade det jättemjukt där inne. frysa behövde vi då inte göra ;d haha. vi typ.. åt popcorn och drack mjölk:D och låg och snackade sådär, och hoppade studsmatta. vi var aströtta, så vi somnade vid typ.. tolv-halv ett nånting, men hade ställt klockan på 1 för då skulle vi ut och busplinga och hoppa på folks studsmattor hade vi bestämt ;d men när alarmet väl ringde var klockan halv två! fattar INTE hur det kunde gå till :o jag måste ju typ ha suttit och snoozat ett antal gånger ja, utan att jag liksom märkt det. eller riktigt vaknat till av det. men vi pallade iallafall inte gå upp och springa omkring ute.. eller jag tog förgivet att tanja inte var så sugen på det heller, för hon såg inte så pigg ut, haha :) så vi somnade om. sen ringde mobilen 2:40 igen, fast det var inte alarm den här gången, utan det var nån som ringde. då var det fille som ringde, haha, jag var helt borta i hövve ja så trött som jag var. typ "hallå?" han ba "hej, sover du?" jag ba "lite.. eller va, jag vet inte. inte nu längre, tror ja" eller nåt sånt ;d haha. sa inte så mycket, han förstod nog att jag behövde sova, haha=) och det här var värsta fult, jag ba vända mej till tanja och ba "fille ringde, och han frågade om jag sov, jag ba svarade 'lite', haha hur kan man sova lite.." också somnade jag mitt i meningen typ, och vände mej om. sen efter 5 minuter vände jag mej mot na igen och ba "du, snackade jag i telefon förut?" hahaha, hon ba "ja..?" jag ba "aha okej, jag glömde bort om det var i drömmen eller i verkligheten". var inte så vaken då=)
men sen dagen efter så vaknade vi runt halv åtta-åtta.. shit vad jobbigt. vi låg och drog till typ halv nio, då gick vi in och fikade och fixade oss och sådär, sen gick vi och hoppade studsmatta och bestämde oss för att busplinga, men så orkade vi inte det då heller så vi gick och sov lite till i tältet. sen vid tolv tiden stack hon hem, och då följde jag med familjen på biiiiiirsta. lämnade tillbaka mina svarta tygskor med dom dära sakerna på :'''( buhu.. men dom var typ trasiga, och mamma tyckte inte att dom skulle gå sönder efter två månader när dom hade kostat 400 så vi lämnade tillbaka dom. skulle byta dom egentligen, men ville ha storlek 35 då, och inte 36 som jag hade haft. men dom hade inga 35:or, utan det började vid 36:or, och dom var också slut. så det blidde inga skor.
då trallade jag iväg med mej själv, och när man går där i lugnan ro och njuter av den vackra omgivningen hör man plötsligt ett jällt skrik "LIIIIIIIIIIIIIINDA!!!". haha, jällt, finns det äns nåt som heter så? aja, men det var iallafall isabelle som jag stötte på=) då gick jag med henne där, istället för att behöva gå ensam. vi drog och käka lite på donken, eller pappa bjöd henne på en mcflurry och jag tog nå nytt som hette snack wrap. det var ganska gott, men ville inte ha nå vitlökssås som det var i.
sen köpte jag present till lukas också=) och ett silverschampo som typ ska "ta bort reflexerna", eller vad tanta i butiken sa, i håret. fattade inte men jag köpte det. sen så drog issa hem.. då gick jag med fille och fredde istället=) och innan hade jag provat ett mjukis ställ på intersport, så då glömde jag mitt schampo där i omklädningshytten eller vad det heter, men jag fattade inte att jag hade glömt det. jag kunde helt enkelt inte föreställa mej mej själv som en sån som glömmer saker. ironisk. men aja, trallade på lite med dom också tog dom min hundralapp:p haha, det vart en riktig jakt om den där hundralappen ska jag säga(; men jag fick den till slut då:D det var ju huvudsaken, och då hoppade dom på bussen och jag hoppade ner till intersport och frågade om dom hade sett till mitt schampo i en påse. det hade dom, så jag fick tillbaka mitt schampo som låg i en påse. då gick jag till trudes där jag hade köpt schampot i påsen, och sa att jag ville lämna tillbaka schampot i påsen. det fick jag inte, för man fick inte lämna tillbaka hygienprylar. för jag kunde typ ha använt det och allt, eller blandat i massa konstiga grejer. varför jag ångrade mej var för att jag pallade inte lägga ut 98 kr på ett schampo :s men jag fick väl behålla det då, och då for jag hem med min familj. då duschade jag, och provade mitt schampo. vet inte om det blev nån skillnad, jag brukar ändå alltid inbilla mej att det blir skillnad när det ändå inte blir det, men det är kanske skillnad bara för att jag försöker inbilla mej att det inte är det nu. äh skitsamma.
när vi for hem så åkte vi till hamstugan på alnö och åt, hela familjen. då var klockan typ halv sex. vi åt där för att typ fira sommarlovet.. eller nåt i den stilen. det var värsta dyra stället, man kunde ta en potion med pyttipanna, och det kostade minnsann 109 kr såg jag. haha. åt iallafall inte det och pallar inte snacka om mat eller nåt för nu har jag ont i magen.
sen så for jag hem och åkte till karro, men nu ska jag sluta innan jag drar runt samma historia igen.


alltså jag vet inte, men det står säkert fel eller jättekonstiga saker på flera ställen för jag sitter och ´skriver, och typ blundar samtidigt. jag är astrött. ska sova nuuuuuuuuuuu.




hejs;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0