och här var det rubrik!

ameh tjena då, jag fick ju tag på issa & ellan dårårårårårå :) så mötte dom vid lekparken vid skolan också cyklade vi runt lite, åkte lite linbana i lekparken där issa bor. linbana är asroligt ju, nästan lika roligt som snurrgungan!, men idag var det inge roligt för jag frös så mycket.. buhu. och sen när issa och ellen skulle till issa så hänkade inte jag på, tänkte dra hem och slå på film jag då. men halvvägs hem så ringer fille och frågar om jag vill vara med han, nicke och fredde. så stack upp till dom på lekparken på morkulle, och sen kom elin och madde också. dom är söt :D men sen efter ett tag så drog dom, för madde stackarn hade ba kortbyxor och inga leggins.. måste ju varit svinkallt, för jag frös med mina jeans och kofta och allt ja. så sen var det ba jag, fille, nicke och fredde kvar då. lekte med nån lastbil på dagis, haha;D

men nu orkar jag inte vara vaken nå mer, ska typ ba kolla lite och sen gå och sova.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0