nu var det 1 dag och 11 timmar sen jag skrev sist.

hejsan, jag är så trött. så himla trött. och inatt tältade jag, issa och ellen på min baksida, haha så himla spännaden ;) vad vi gjorde, det ska du skita i! haha nä men.. vi var väl mest ute och sådär, satt och åt godis och ellen snackade med cicci i telen litegranna ;> och ellen hade vinnar låten från lilla melodifestivalen på sin mobil, den hära "hej sofia" med vad han nu heter -_- vad hette han :D jajustja, benjamin wahlgren. haha, shit vad den låten har fastnat på min hjärna. den  går runt runt och jag kan inte sluta sjunga den.







shit vad jag har tråkigt. nu går jag och.. gör nåt. nä. tänker jag inte. pappa vart ledsen för att jag inte hänkade med familjen på nåt med kyrkan på alnö. nu ångrar jag mej. vad ska jag göra då. kunde ju lika gärna hänkat på och suttit och tråkat där i 2 timmar, allt är väl roligare än här. äh. hej sofia, hej här kommer jag. för jag sa hej sofia, jag sitter på ett plan för jag kommer till italien idag.

ooooorrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaa :::::::::ooooooooooooo






buhu. ellen vrider runt som nån himla korv när hon sover :) haha, hon ligger inte still iaf. haha:p


m e n a j a n u s k a j a g g å o c h f a l l a i k o m a b a k o m v å r a n f i n s o f f a f ö r j a g h a r j u i n g e t b ä t t r e f ö r m e j . n ä m  e n , h e j d å . b a d a b a n d s j ö n . s k a j a g i n t e g ö r a . m e n d e t v o r e k a n s k e l i t e s m å r o l i g t ? : ) h e j s  ve j .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0