m. karro!

hejsan igen, nu sitter karro nere på linus data och tror att jag packar :) hahaha, ägd. jag sitter ju häruppe på lukas dator och bloggar ja:D men nu har vi iallafall varit på ica och handlat, det här köpte vi:

1 marabou mjölkchoklad 200 g
1 marabou apelsinkrokant 200 g
salta chips 300 g
gräddfil 3 dl
dipp: ranch 24 g
honungsmelon ca 1 kg

och sen köpte vi choco hopper på lidl 250g också, men dom åt vi upp.. när vi satt ute på verandan och inte kunde komma in för att linus hade låst dörren och åkt i väg till en kompis och vägrade komma och öppna när vi ringde och sa åt han det :o men sen efter typ 20 min kom mamma, och då hade choco hopper redan tagit slut typ. varav några som vi hade målat tungan blå av, och nåra som jag stoppat upp i näsan och några som karro hade använt som ögon, hahaha.
och vi hade värsta problemet på ica för vi hade bara 100 kr, också skulle vi egentligen köpt festis och dricka också, för karro tycker ju inte om kolsyrade drycker, och jag ville verkligen ha en fanta. men det vart inte drickbart.. och sen så skulle vi ha baguetter också, men dom hittade vi inte. och vi hade räknat ut att allt skulle kosta 92 kr, men när vi kom till kassan kostade det bara 83 :o vi ba "VA? men vi räknade ut att det skulle kosta typ 100?" och han ba "jaha, men då blev det väl en lycklig överraskning". haha, vi var värsta chockade.. ;D lol. haha även "lol", har inte sagt/skrivit det på aslänge.
sen så gick vi hem bärandes på en kassa, vi höll i varsitt handtag såklart, för att dela bördan. sen har jag ju berättat vad som hände när vi kom hit, att det inte var nån hemma osv.. nu ska jag packa klart, och sen får vi skjuts till karro om en  timme typ :) eller det var en timme för typ en kvart sen tror ja, så om 45 min. sen sover jag där och komma hem imorgon, shit vad vi ska ha kul. haha:D





hejdåppppss!

Kommentarer
Postat av: limpa

hihi dåligt ägd/ bra matte!

2008-06-19 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0