jag saknar dej.

hihi nu ska jag börja skriva mycket på dagarna så får limpa roligare på jobbet ;D för jag är så snäll.

idag har min dag varit väldigt världelös. och när jag råkade ta bort designen ba skrek ja :o alltså wtf!!!!!! den är borta nu! jag har en gammal ful en och fattar inte hur man gör design längre! :'o buhuhuhu.
vad har jag egentligen gjort idag? typ.. gått runt i huset. och.. kollat på tv, suttit vid datan. försökt fixa design i typ en timma men kom ingen vart. och typ varit ute och gått med hunden. hade inget att göra så jag bara gick och gick i en timma. det var hon som drog med mej idag också.


och nu när mamma kommit hem har jag skalat, kärnat, delat, skivat och allt man kan göra med grönsaker. lukas hade beställt taccos till mat på sin födelsedag som jag faktiskt inte har glömt en enda gång till idag :) så jag har varit väldigt väldigt flitig i köket och förtjänar vila i typ 2 veckor, men nu skulle jag ut och sätta på nåt skydd på tältet och spänna fast tältpinnarna för att igår så var jag tvungen att ta upp tältpinnarna för att pappa skulle klippa gräset. och nu ska dom ha i dom igen. får väl fixa det då, adjöken.

Kommentarer
Postat av: limpa

bra att du skriver så jag får mindre tråkigt@@@@@@

synd med designen ;O

2008-06-18 @ 09:09:09
Postat av: hp

tack för dina svaaaar





ömma smek /hp

2008-06-18 @ 09:55:36
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0