heyheyhey, i wanna be a rockstar.

hejsan, här sitter jag vid datan i lukas rum, issa sitter också i lukas rum, fast vid hans elektriska trumset.

nu sitter hon och berättar om hur bra hon är på trumman, att det låter som i afrika, eller nä, som i värsta rockbandet när hon spelar, och att vi måste bilda en rockgrupp där vi ska heta "the girls of spice". hon har redan bestämt att det är hon som ska spela trummor, jag ska spela bas eftersom hon påstår att jag ändå inte kan kontrollera en gitarr (?!), också tänkte hon ta in karro på keyborden och tvinga totta att sjunga och nu mumlar hon en massa namn som jag aldrig hört som ska vara kör och publik. och herregud, om 7 år ska vi på nå turné ute i europa och om 1 år så...


nä, jag bara skojar. hon sitter knäppt tyst och slår. nu ska vi göra nåt, för "det var inge roligt" att slå på trummorna.



adjö :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahahahahahhah

2008-06-30 @ 23:25:54
URL: http://iisaabelle.blogg.se/
Postat av: limpa

E" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxytE ??

2008-07-01 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0