ajsabäll är snäll <3

DET HÄR ÄR MIT 288 INLÄGG :o ojojoj, alltså när jag har publicerat det här har jag publicerat 288 inlägg. woho :D jag ska ha kvar min blogg så länge jag lever, hihi :) det har jag bestämt. fast aja, får väl se hur det blir med den saken.

och vet ni vad jag gjorde nyss? jag läste från förra sommarn.. i min blogg alltså, åh. då tyckte jag att det var en ganska dålig sommar. men vet ni, att om jag tänker efter, SÅ VAR DET NOG DEN BÄSTA SOMMARN NÅNSIN :o åh det var så härligt, jag och issa skejtade hela tiden.. hihi, så himla kul vi hade. var med issa 24/7 liksom. åh nu saknar jag issa, måste nog ringa na. och säga att jag saknar henne.


brb.




åhhh :') hon saknade mej med:D tänk att jag också kan bli saknad, det kan man ju nästan bli stolt över. så nu måste MÅSTE jag ner och vara med henne, och ellen. för jag måste MÅSTE få träffa issa :D och visa upp min nya raka lugg. hihi, så nu ska jag upp och byta om och pinka och så


BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: isabelle

liiiiindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-06-28 @ 12:44:21
URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0