asdfsadgsdfhg

hejjjjjj, igår så var ju janines familj här. det var roligt, jag, janine, lukas och joline hade värsta brottningsmatcherna på studsmattan :D asroligt;D fast jag fick spö av joline, en 9-årig tjej :o fast jag kan ju trösta mej med att hon blir 10 i oktober nån gång.. haha. också sjöng vi singstar (sjung/sjöng?) och sådär. spelade lite super mario, haha, linus har dragit fram nåt gammalt nintendo 69 eller nåt som är asroligt :D
sen så gick jag och janine hem till henne vid 1-tiden, jag skulle sova där. när vi var ute tvingade vi först fille möta oss, haha:p snackade lite med han och sen drog jag och janine hem till henne och han hem till sitt. vi fikade och slog på en film, den hette "big daddy", den är så himla söt! blir typ tårögd på flera ställen i filmen för att lillkillen är så SÖT :') men den är litelite sorglig också.. men den såg vi iallafall, jag tycker att alla som inte sett den kan se den. den tog slut vid 4, så vi somnade nån gång efter det då. sen fick vi sova till typ kvart över tolv, men då kom jollan in och skrek att det var frukost ;) då vart janine arg, haha;d men efter ett tag gick vi och fikade. sen så.. ja då cyklade vi ut, vi cyklade till hennes kusiner och kollade på kattungar :p dom var as söta :D fast dom bets (BETS?! SÄGER MAN SÅ?!) ganska hårt. nä, man säger väl bitts?
sen drog hem till janine igen, och kollade på halva föräldra fällan

ojJJJJJJJJJJJ
ska till karro och sova där u, hejs:D

Kommentarer
Postat av: isabelle

ni skulle ha kommit till mej, ellen och jag var vaken hela natten :)

2008-07-07 @ 00:51:52
URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0