TJENISPENIS

amehhallååååååå, :D har varit med issa hela veckan hittills typ, var med na i måndags ju. och den dagen kom jag på för typ 1000 gången att jag har väldigt dålig kondis :s haha, jag blev alldeles svettig av att bara cykla till bibblan. till BIBBLAND :o och det är ju typ nerförsbacken typ.. 1/3 av vägen, sen är det väl raksträcka och lite uppförs. men då skulle du ju ba veta hur det skulle gå hem, jahua, nä men då drog jag cykeln. och på vägen hem ringde issa och frågade vad jag gjorde :))) jag var ute och svettades ju, haha. men sen var jag med henne, efter jag duschat och lite sånt. hm, vad gjorde vi? vi cyklade säkert. det brukar vi göra. eller ah, cykla betyder ju att vi tar issas farfars fars gamla cykel också oftast är det så att issa skjutsar mej på pakethållaren. men vetni! det skedde ett under:D haha, nä men, jag skjutsade issa! och jag var jättebra! annars brukar det gå sämst, men det kanske gick bra nu för det var mest nerförs. men jag var duktig. jag var faktiskt det..
och sen på kvällen tvingade vi pappa att skjutsa oss till ica så att vi kunde köpa godis<3. jag köpte juveler:D juveler är samma som choco hopper, dragerade jordnötter alltså. mummmmmmmmms. sen åkte jag lite linbana:)) visst gjorde vi/hjag..? jaa, så var det. det är ju kul. det är ju bland det roligaste som finns att göra, efter SNURRGUNGAN. ni vet, snurrgungan brevid mariedalsskolan? aaah, den. åh vad jag älskar den! när jag får sitta på den också är det nån som springer runt så det blir jättehög fart.. också får man klättra på gungan i farten.. också är det nån som sitter mittemot som inte är farträdd.. åh, då är det verkligen roligt :) då pirrar det i min mage :D åhhhhh JAG VILL ÅKA SNURRGUNGA! men det är nästan aldrig nån som vill det.. måste oftast tvinga nån att åka den med mej, vad har världen emot snurrgungor?!?!?!??! hur kul som helst ju! och på södra berget eller nånstanns, där finns det en snurrgunga där man kan sitta typ 4 st på. den är as rolig..
men jaja, vad var det jag snackade om..? jajustja, var ju med issa. så cyklade ifrån lekparken och hem. eller nä, vi var ute.. och sen vid elva drog issa hem, då var jag med nicke, fredde, bubbas, svedlund och jocke. jag vet inte vem jocke var men (;  sen gick jag också hem. vid halv tolv, för mamma och pappa skulle sova och då ville dom ha mej inne. haha.. men så skulle jag också sova dårå, men jag kunde inte. åh, det gick bara inte :( låg vaken till 2-3 och inte kunde somna. okej, jag kanske läste lite och typ gjorde kullerbyttor men jag kunde ändå inte somna. också lyssnade jag på musik ibland också. men bara för att bli trött, men kullerbyttorna gjorde mej bara piggare.. jobbigt. men jag måste ju iallafall ha somnat, för jag vaknade vid 11:20 nåt. och om man ska vakna, så måste man ju ha sovit först, right? jajamen, så är det.
den dagen var jag också med issa, vi cyklade :) och sådär, var med fredde och bubbas också nåt. också när vi hade "varit klart" med dom och var på väg hem, så ringde matte och sa att vi skulle vara med han och leo. så då var vi med dom också ett tag, och sen sov issa hos mej. vi kollade på peter pan till halv tre nåt ;D åååh, jag älskar peter pan :o det är min högsta önskan, att få bo i landet ingenstans.. och ha matkrig :D haha  dom har typ nå mos eller shit med färger på, också kastar dom det på varandra. HAHA, ser så himla kult att få trycka upp det i nåns ansikte :D haha..
sen idag så ringde issas klocka eller nåt vid tio tiden så gick hon hem vid 11 och gick ut med hennes hund, sov lugnt vidare jag, haha :p


men nu ska jag äta  ocksså blir det väl gf ikväll:D har inte bestämt med vilka än menmen :)



hejdåpp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0