hejhejhejhejhejhej

1. Hur gammal är du om fem år?
18!!!! :o :D

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
pappa och lukas

3. Hur lång är du?
155,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
peter pan antagligen, hela alltså. jag brukar oftast bli less och slå av filmerna..

5. Vem ringde du senast?
hm.. fabbe, tror jag

6. Vem ringde dig senast?
mamma tror ja

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
vet inte, råkade förstöra min mobil för jag smsade när jag stod i duschen, haha.. så den dog, men nu har jag lånat brorsans gamla, och den är på laddning än så länge

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
nja, det beror väl på.. men ringa tror jag. gillar att prata :p
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
nog är dom gift allt

10. När såg du senast din mamma?
haha minns inte, nån timma sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du?
gröna typ

12. När vaknade du i dag?
VAKNADE?! blev väckt :o VARFÖR PAPPA, VARFÖR?!? men jaja, klockan kvart i elva typ

13. Vilken är din favoritjulsång?
jag vet inte, tycker om dom mesta

14. Vilken är din favoritplats på hela jorden?
hittills så är det nog lögdö, eller stockholm. men vill till usa!

15. Vilken plats föredrar du minst?
alla ställen där det inte händer så mkt.. eller alla ställen som är i norrland :p

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
USA! inget snack om saken, jag ska dit. eller stockholm, men aldrig i den här hålan

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
haha att det skulle komma in en älg till mitt rum när jag sov.. seriöst alltså!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
jaru.. ingen aning, inte nåt idag, inte nåt igår. så antagligen i onsdags dårå, hade iaf kul då:D

19. Hur stor är din säng?
så stor så att jag får den största platsen om nån skulle dela den med mej. nä men.. ganska liten;d

20. Har du stationär eller bärbar dator?
jag har ingen dator :'( lever på andras

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?
1 som jag sover med, sen har jag nå som jag på slöjden och så såklart, men dom ligger mest på golvet ;)

23. Hur många landskap har du bott i?
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETT ENDA! tråkigt värre ;o

24. Vilka städer har du bott i?
BARA I TIMRÅ! och det är inte ens en stad :'| men shit alltså, innan jag dör, då du.. då kommer det stå mångamånga siffror på den här frågan. shit vad jag ska resa. fast öh.. jag har ju inga pengar..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor, jag är nog lite kär i strumpor. som luktar gott.

26. Är du social?
det händer

27. Vilken är din favoritglass?
åh, glass! jadu, det är minsann mjukglass i våffla med MASSA MASSA karamell strössel, så GOTT! <3333

28. Vilken är din favoritefterrätt?
gino, då när man värmer massa frukter och bär i ugnen. smaskens youknow, speciellt vitchokladen på.. :)

29. Tycker du om kinamat?
jag tycker om kyckling och ris.

30. Tycker du om kaffe?
blä!

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk såklart

32. Sover du på någon särskild sida?
nä jag rullar väl runt ;d

33. Kan du spela poker?
nej, men vill lära mej

34. Tycker du om att mysa/kela?
beror på med vem ..

35. Är du en beroendemänniska?
haha lite kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nepps, nån som fyller år den 17 september efterlyses?:D

37. Vill du ha barn?
jaa :')

38. Kan du några andra språk än svenska?
yes i can :D

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng ;)

42. Äger du dyrbara smycken?
näj, det tror jag icke

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
viva la bam! men det går ju aldrig längre, så då måste det vara lost eller typ made eller nåt på mtv

44. Kan du rulla med tungan?
säkert, men vad är det?;D

45. Vem är den roligaste människan du känner?
olika

46. Sover du med gosedjur?
hehe, har två gosedjurshundar som delar säng med mej (aa)

47. Vad har du för ringsignal?
ingen för tillfället :'(

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, jag tror det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
linus urdruckna cola burk

50. Flirtar du mycket?
nej det tycker jag inte

51. Kan du byta olja på bilen?
vad är olja?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej, har inte kört nåt

53. Vilken var den senaste boken du läste?
läser linas kvällsbok nu

54. Läser du dagstidningen?
men orka, serierna ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej, bara månadstidning

56. Dansar du i bilen?
nej hur skulle jag lyckas med det ;D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
vet inte

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vet inte

59. När var du i kyrkan senast?
vet inte här med

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
danne! :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en helg typ

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
jag vet inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0