TVÄTTTTTMASKIIIN

hhhhhhhhhhhaaaaaallllllllllllllllooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjj


sitter inne hos issa nu ja, hon är nere och lär sej hur man tvättar. eller hur man startar en tvättmaskin. jag tror det är ganska svårt.. men kan ju vara bra att veta, om man nån gång skulle få för sej att tvätta.
jag tycker att det verkar ganska roligt att tvätta, bortsett från att behöva tvätta andras tvätt. uscha, ryser nästan vid tanken på att röra nån annans smuts trosor och äckliga kalsonger och illaluktande sockar.. blä! isåfall, skulle jag bara tvätta mitt eget. haha, konstigt egentligen, det kan ju vara lika äckligt som nån annans men det känns säkrare med mitt eget.


men nu kommer issa igen, haha, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

det var inte roligt att tvätta.

2008-07-02 @ 13:30:18
URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0