skit också.

hej, jag måste bara säga att det blir inge fler inlägg innan spanien. jag har "internet-stopp", för att jag fick panik och ville logga ut från msn när min mamma & pappa satt vid den datan UTAN att jag visste att jag var inne på msn. fjantigt av dom då. men aja, så äre.


också funderar jag skarpt på vad jag ska göra av mitt hår?!?! vad tycker ni, ska jag..


fortsätta ha samma färg (det lär ju ändå bli lite ljusare i spain men)
göra det lite mörkare, inte lika mörkt som förut men lite ljusare, och sen med typ blonda och/eller ljusa slingor.
platina blond.
lägga i en massa mörka och ljusa slingor i det jag har nu.


snälla alla måste svara! behöver hjääälp och tiiiipppssss ?! <3




hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

hm, jag tror att det skulle bli bäst om du har som du har nu, och att det bleks i spanien =)

2008-07-21 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0