karrrrrrrrrro! <3

he-he-he-hejjj... jag ringde nyss till karro, fy bubblan vad jag saknar henne :') längtar asmycket tills hon ska komma hem! hon hade det jätteroligt där sa hon :) åh, jag saknar karro..

på lördag kommer hon hem! hon kom hem runt 18-tiden, det betyder att det bara är runt 48 timmar kvar och sen är hon här i timrå igen. 48 timmar! det låter som att det ska gå snabbt men det känns som att hon kommer att vara borta i en evighet till. men snart är hon hemma igen :'D haha, känns lite småtaskigt att jag sitter här och längtar hem henne när hon redan har så roligt.. men åh, vad roligt hon måste ha det! idag hade dom seglat.



nu är det bara 47 timmar och 40 minuter kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0