you're so good to me,

tjaosan :_D snart kommer tottis hit tror jag. Hon skulle iallafall komma hit efter skolan. =)

och min mobil plingar på varje lektion känns det som. sms, telefonsamtal, bluetooth. men jag vill också ha pengar på mobilen! jag får heeeeeeeeeets. ahapp.
jag ska åka och bada med totta och familjen iallafall dårå. haha, har inte badat sen typ med skolan i början av förra terminen. förut badade jag jämt. nästan.


'men jag har inte tid att blogga mer. 

jag ska kanske byta språk. men det blir ju inte förens till åttan, och jag ska antingen ta svenska+ eller tyska. jag gillar språket spanska sisådär, men jag trivs inte precis där. så jag ska ta nåt annat. jag hittar väll på nåt.

mhm, hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0