you gottaaaaaa

heyy. Okej, nu ska jag inte blogga om Johnny Depp längre. Det blir både ointressant och tråkigt för er, men tvärtom för mej...

Iallafall så har jag fått flytta Depp från taket "För att det kunde bli feta fläckar", så nu sitter han belåtet på min garderobsdörr.

..

just ja.. jag skulle ju inte skriva nåt mer om honom. Mitt fel.. :)


Kort om dagen; väckarklockan väckte mej klockan 10, för att jag ska försöka att klara av att somna om kvällarna. Höhö, som igår så gick jag och la mej runt 23-24, fast jag la mej och läste Gossip Girl. Det är en skitbra bok. Så läste jag, också var klockan plötsligt två :O och jag var pissnödig, så jag smög mej upp ur min säng och skulle försöka att vara så tyst som möjligt eftersom att jag trodde att resten av familjen sov. Men så kikade jag in i mamma&pappas sovrum, men där var bara ludvig:O sovande, såklart. Det var liksom tänt i huset också, men dom var varken i köket eller i vardagsrummet. Också hörde jag typ röster, eller en tv?, nerifrån. Så jag gick ner till gillestugan, men det var ingen där heller! Jag följde ljudet, och fann... hela familjen sittandes i Linus säng och kollade på nån skräckfilm. Jag ba "Men vi skulle ju inte se nån film ikväll!" alla ba skrattade, och så sa dom.. ingenting typ, men dom sa att dom såg film. Skräckis. Då gick jag upp igen, för jag klarar inte av skräckisar.

Sen somnade jag efter tre nån gång igen, och vaknade 10. KäMpIgT. Och sen så när jag vaknde så fikade jag och dansade och duschade och sen var det hockey klockan 15. Det var timrå-modo. Jag tänkte att "yes, äntligen riktig hockey", men nej så vart det ju inte. Eller först, men sen så tog modo övertaget enormt. Dom gjorde första målet på 8 sekunder. Då somnade jag från verkligheten och doooog i tråkhet. Det gick segt, jag spelade spel på mammas mobil och så och sen så, äntligen, var matchen slut! =D jaja, jag hann hälla ut lukas nyköpta popcorn låda (?) också.

Sen så kom janine hit, och hon och hennes familj är här nu också. Vi ska kanske åka skridskor =D det låter bra, även om jag avskyr vinter och kyla. Iallafall för 4 timmar sen.

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0