nötskal

hey där, det är jag som är här. Ikväll är det jackass på mtv klockan 21, missa inte det! Jag ska försöka att inte missa det, men det gör jag säkert. En gång linda, alltid linda. Nä men jag anstränger mej väll lite, så ska det nog gå. Också kan jag berätta att jag har inte magsjuka, utan jag hade bara dålig choklad-känsla. Men jag har ju inte godisstopp längre, men jag ska ändå göra så att jag bara äter på heljerna. Så jag ser framemot ännu en chokladkaka till nästa helj! :D

"Varumärket Marabou är idag mest känt för Marabou Mjölkchoklad som finns i ett flertal olika smaker: Mjölkchoklad, Schweizernöt, Frukt & Mandel, Mörk choklad, Helnöt, Apelsin/Krokant, Digestive, Daim, Mintkrokant, Dukat, Gräddnougat, Kokos och NonStop" Så står det på wikipedia. Själv har jag bara smakat Mjölkchoklad, Schweizernöt, Apelsin/Krokant, Digestive, Daim och NonStop. Alltså jag kan inte komma på vilken som är godast, dom är så goda, allihopa. Fast jag har inte tyckt om Schweizernöt så mycket dom gånger jag smakat det, men det var ju länge sen. Borde testas igen :)

Om ni har undrat över vilken som är världens längsta film så är det ett drama som heter The Cure for Insomnia, och gissa hur himla lång den är då? Jo, 87 timmar!!! Jag menar, man tycker liksom att en film är lång om den är 3 timmar, men sen kommer det en som är 4 dygn och 1 timma. Hur många popcorn påsar får man inte poppa för den.. den kom ut år 1987 (kanske därför den är just 87 timmar?) och jag tror knappast att den har visats på bio. Men den handlade om någon som läste dikter, också var det typ videosar imellan. Kanske, eller så var det en annan film. Lita inte på mej här.

Och en bra sak som jag har kommit på, vet ni vad det är? Jo, det borde vara så att det var typ ett morgonprogram för ungomar, inte barnprogram och inte nyheterna, typ nåt roligt som är typ halv sju på morgonen och är ungefär till kvart i sju. För då hinner man liksom vakna till det! Men jag har kollat upp det, men det fanns inget kul att titta på. Hallå alla teve-snubbar, jag kan fixa ett!! Om jag bara hade råd, men det har jag ju inte. Det finns ju jättemycket man kan göra, alltså först och främst tänkte ju jag på typ en serie eller så, men då känner man sej kanske lite tvungen att följa det. Då är det väll bättre om det skulle vara nåt som Grynet, eller nåt så. Men jaaaa, shit vad smart! =D tänk om Grynet kunde ha det, komigen, det skulle ju vara kung, right? =) ååååh nu fick jag värsta planen och allting, alla som läser det här kan ju typ filma in nånting sånt med egen filmkamera, också kommer man på nåt kul som ska vara i typ en kvart. Och sen skickar vi in till typ svt eller vad som helst, så blir dom värsta jätte intresserad av förslaget och vill att man ska spela in tusen miljoner avsnitt i egen studio och man kröns till morgonkung osv osv osv bla bla. Kom igen! =D

Och nu jag ner med min familj till typ kyrkan och kolla när en präst sjunger country. Kul? Nä inte vet jag. Men jag måste med iallafall. Men med rätt synvinkel är allt roligt ;-) eller kanske inte allt, men det mesta! Det har jag hört tror jag. Det låter bekant..


Och nu innan jag går, kan någon SNÄLLA förklara för mej vad politik är? Alltså jag har hört det ordet, men vad sjutton betyder det. Eller ja, det är ju nåt som typ Göran Persson har hållit på med, men vad?

ni vet att ni älskar mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0