goddag, god dag, god-dag

oc igår var hur himla bra som helst, promise! vi kunde inte sluta se och sa "ett till" efter varje avsnitt. det var västa spännande och så braa! jag längtar tills att vi ska ha nästa oc kväll :D om vi inte ha det, så lånar jag avsnitten. eller köper dom, jag måste iallafall se dom. vi gick och la oss runt 1 tiden, och somnade väll runt 1-2. låg och småpratade som vanligt! och det värsta med "småprat" är att liksom det leder alltid in på skola! alltså om elever eller vad som helst, lektioner och lärare. jobbigt.

just nu är hela huset invarderat av dagisbarn. överallt finns deras prat och skrik och skratt. haha, dom är överallt! dom har övertagit hela huset. förutom linus rum, där sitter han och jag som i ett skyddsrum. hittills iallafall. dom är till och med på mitt rum, toaletterna, vardagsrummet, köket, sovrummen.. alltså jag vet inte hur alla kan vara på så många ställen, det är ju trots allt bara 12 barn. men dom är väl snabb. dom är utklädda också; batman, spiderman, pirater, pippi långstrump, indianer och en hel drös med prinsessor. eller jag har inte sett vad alla är utklädda till, men hittills har jag sett dom dära. själv är jag en cowboy, eller cowgirl då. yiha ;D
dom är ganska blyga mot stora linda just nu, men det släpper när vi börjar leka. tro mej, jag har erfarenheten jag!

haha, men nu ska jag kila. önska mej lycka till..


Kommentarer
Postat av: isabelle

värsta partyt ju ;) vi måste ha en till oc-kväll :D

2008-01-27 @ 13:14:30
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0