en till veckas lov, tack..?

heyy, nån mer än jag som skulle kunna ha en till veckas lov?

jag är inte så trött som jag hade hoppats på att vara. Jag har inte kunnat komma in i rätt "sovtid" än. Jag har inte vänt tillbaka på dygnet. Janines familj stannade här ändå till halv tre typ, så jag somnade väll nån gång efter det och blev väckt tjugo i tolv. Och jag som blev så till mej för att jag sov till tjugo i tolv förut, höhö, det är ju vardag nu det. Men, så ska man upp tjugo i sju imorgon. 5 timmar kortare sömn :( eller inte kortare kanske, men jag får inte sova till tolv. Är det förresten nån som har nån aning om när vi slutar? Eller det är väll ingen som kommer läsa det här förens imorgon, men ändå. Hoppas vi slutar innan lunch. Runt 10-11 nån gång.
Också kommer det bli dom dära morgonpromenaderna till skolan med issa igen, nu är det inte lika kulit längre eftersom att det har blivit djupare snö i genvägen som jag måste gå på. Hoppas att jag inte blir allt för kall och blöt.
Vi åkte skridskor igår :) Min och janines familj, åh vad det var kul! Först ville jag och janine åka, men sen när vi kom dit var det en massa folk från skolan också... näääääääj. Men vi åkte och det var kul kul! Jag skruvade t.o.m bort mitt galler från hjälmen med pappas bilnyckel. Det gick super!
Och lilla Ludvig våran lärde sej att åka! Han var så himla gullig när han gick/åkte fram där på sina små plastskridskor och pappas alldeles för stora hjälm på huvudet.

Men iallafall, så kanske det blir kul med skolan imorgon. Jag menar, att träffa alla igen. Också kommer jag ju att ha boxning på onsdagar (jag vet, det kommer inte att gå och jag kommer inte att ha det länge. Säkert), och engelska på fredagar. Alltså jag kommer säkert inte känna nån på engelskan, för hur många i sjuan kan ha tagit det? Eller det är klart att det kan vara många, men jag har inte stött på nån än. Får väll se hur det blir med det också. Men mest gruvar jag mej för boxningen, alltså HALLÅ, man måste slåss mot nån efter nåra gånger ;o issa säger att vi kan slåss, men alltså aldrig. Hon är min kompis och jag skulle inte vilja slå min kompis, och dessutom är hon större och starkare än mej. Och Claudia ska ju också vara där, men hon vill jag helst inte heller boxas med. Näj, jag skippar nog den biten. Men det fick man inte. Hujeda mej..!


men godnatt alla

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag skulle också kunna ha en veckas lov till..

2008-01-07 @ 20:24:46
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0