det är trist att vara Linda utan dej vid min sida.

ååååh, jag är så himla taggad att lämna mariedal och hela skolskiten och timrå och allt. mest skolan, förståss. men antingen går livet för fort, eller för sakta. hittills har det gått ganska så fort, nästan för fort om man får säga så. men nu, när man önskar att det ska gå snabbare, nä, då går det saktare än en gammal rostig bögpulka. Tummen ner.

Och nu känner jag att det skulle passa bra med en dator i mitt rum. Alltså.. jag menar, jag vill ju inte gå och sätta mej framför brorsornas eller mamma&pappas datorer jämt och ständigt, men det måste jag. Och då kommer det alltid nån och säger "nu ska jag sitta här" eller "bort från min dator". Jag ska kanske spara till det istället, men i min spargris ligger det bara 191 kronor. Typ allt var enkronor, det var väl därför den var så tung. Snacka om lurendrejeri.

Jag har också satt i mej lite chips och dipp för att pigga upp min gråa onsdag, det funkade inte. Den vart nästan svart nu. Svart är ganska fint det också så att..

Ingen som har nåt kult att berätta? :) jag fick nyss reda på något riktigt kul =D jag kan berätta det om nån vecka eller så.


hihi :)

jag skulle vilja fixa nåt kult med designen på bloggen, för det är ju så himlans tråkigt.


hejdå. nu ska linda gå ifrån datan "nu ska jag ha min dator" säger linus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0