30 januari

hejjjjjjjjjjjjjjjjj, nu måste jag sitta och plugga inför provet i so imorgon. jag skulle inte ha berättat för mamma att vi hade prov! :) haha.
och när jag tänker efter så var det den här fredagen vi hade no prov också. jag hoppas att det går bra på båda proven, det gör man väl alltid. även om man inte bryr sej nånting innan så ångrar man sej iallafall när man sitter med dom där konstiga frågorna framför sej. så kände iallafall jag när vi hade prov på kemin.

även att jag sitter och snackar prov, haha, det finns ju bättre saker att prata om! som att på boxningen idag så fickk vi slå på tränarens händer! alltså inte händerna då precis, han hade som platta handskar som man slog på. han sa liksom "ett steg bak, rak höger. två steg åt sida, vänster höger" och sådär. det var askul! bara för det så tänker jag inte byta bort det. och tränarn borde vara stolt över mej, jag hängde verkligen med på uppvärmningen idag. tror jag ;> och han jag slog på. han sa att jag var bra på boxning =D men att jag typ ska lära mej vad som är höger och vänster eller nåt, haha, jag kan inte det så bra än. jag måste "skaka hand" med luften innan jag vet vilket som är vilket. men det går bra, det ska jag öva på!

issa följde med hem, och vi satt och körde 1-10 på folk i skolkatalogen. på killar alltså, inte tjejer. liksom. det var ganska kult =D också hade jag en pekpinne som issa ville ta över kände jag, men det ville hon inte till slut. haha, resten får ni klura på ;)

är det nå mer jag borde få med? hm.., näe det tror jag inte.

jag ska sätta mej i bastun och ögna igenom provet. och håll med om att "prov" är ett läskigt ord, alltså inte för att det betyder prov utan det låter ondskefullt ju! haha, seriöst alltså.


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0