tjillevippen

isabellebergman säger:

   men jag kan följa med om du vill
linda; säger:

   haha =) men jag kommer ju vara så tråkig och lessen och sur..
isabellebergman säger:

   jaha, då är det bäst att passa sej då..

linda; säger:

   aa, eller så kan man försöka bota mej. båda alternativen är ganska riskabla, men ändå. det är bara att välja och vraka.

isabellebergman säger:

   köp en chokladkaka

linda; säger:

   det har jag

isabellebergman säger:

   ät den så blir du glad!

linda; säger:

   på nattduksbordet, blir jag kanske glad om jag äter den va?

isabellebergman säger:

   jaa de blir du

linda; säger:

   vill du mä då? om jag lovar att äta upp den innan?

isabellebergman säger:

   aa

linda; säger:

   fråga fråga

isabellebergman säger:

   också ska du lyssna på musik som du blir glad av innan också

linda; säger:

   aa =) trollkarlen lurifix <3


hihi, vilket betyder att issa ska med mej på w :D<3 du är en snel hest issa (A) hahah, kanske inte en häst. men du är sneeeeeeeeeeeeeel!


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha , linda då ;D

2008-02-15 @ 17:13:30
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda

nu är jag faktiskt glad :D

2008-02-15 @ 18:15:16
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0