AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HEJ, jag heter linda henriksson och känner mej ganska mobbad för mitt nya namn "topless". men vi behöver inte gå in på det här på bloggen, okej? =)

btw så har jag klippt luggen, haha! jag är säääämst och det blev ganska så väldigt fult, så jag döljer det. jag kör det gamla vanliga och drar den åt sidan. sådär ja. alltså jag har klippt en lugg som går rak, eller hackigt rak. äh, långsamt samtalsämne :D inte för att det är nåt samtalsämne, men ändå. haha.

det känns som att jag har ätit hur mycket godis som helst, men jag har typ inte det. eller typ lite klubba, innan cindy och zhara fick tag på den ;D, och två små chokladkakor. sånna där 5 kronors på badhuset, typ ba 20 gram eller nåt. 24, det gäller att ha koll på läget. vilket jag inte lyckas med sådär bäst, men ändå. sen har jag ätit en del kakor också.

och förresten, är det nån som kan offra nån timme av sitt liv med att hjälpa mej att lära mej mitt manus på teatern utantill? alltså, du ska säga repliken före min och typ så, och sen ska jag försöka komma ihåg vad jag ska säga. också måste jag prata högre. haha, kul va? jag har övat mej på att prata högre ett bra tag nu. NÅN SOM TYCKER ATT JAG NÅNSIN PRATAT ICKE HÖGT? inte jag iaf :O eller kanske ibland, men man måste skrika på teatern, för att vi ska ut på stora scenen!! haha, vi ska uppträda på konsert teatern, fatta vad ballt :D nä vad löjlig jag är =) plus att jag missar biken då.. fett minus på det pluset, men ändå. alltså vi ska spela upp våra pjäser i typ en vecka, flera flera gånger om dagen. jobbigt. men fatta varför jag vill lära mej det då? jag ska spela mariah. jag ska vara gift med da yo-sef. det är nån slags omgjord bibelberättelse ;d alltså så ska jag vara josefs hustru. jag vill inte jag vill inte jag vill inte!

vet ni vad jag ska? jag ska bli snälllare. eller jag ska försöka att vara lite snällare, lite mer positiv. mest hemma, jag ska vara snällare. också ska jag sluta att småretas. eller inte sluta, men dra ner på det lite. vissa är lite väl utsatta kanske (a) eller äh, jag ska bli snällare. från och med imorgon, jag är väl inte dum? eller jag kanske har blivit dum, jag brukar ha ganska dåligt humör ibland.. kanske man ska gå och lägga sen tidigare för att få bättre humör på morgonen? eller äh, det finns vissa personer som jag ska anstränga mej lite mer hos. försöka.


och igår när jag, issa och claudia skulle på bussen till idrottshögstadiet var det några småflickor i typ 6-7 års åldern som ba "är ni prinsessor?" vi ba "jaa" också fick vi skaka hand och allt med dom :D och dom ba "vilken fin buss ni har!" jag ba "aa, det är för att vi är prinsessor". haha :) fast egentligen så är jag ju kung, right? haha :D

iallafall, hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0